طبس-سیدابوالفضل حقانی-نمایندگی یزد فردا:  امام جمعه طبس در  شوراي آموزش و پرورش  ،با اشاره به نام گذاری سال 1390به نام "جهاد اقتصادي"،از فرهنگیان خواست تا با برنامه ریزی درحوزه های مختلف ، در جهت پیشرفت علوم و دانش ها در نسل آینده ساز ، بيش از پيش تلاش كنند.

فرماندار و رييس شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس در اين جلسه در خصوص نقش و رسالت ويژه معلمان در پیشرفت منابع انسانی كشور مسائلي را مطرح كرد.


(عزيز بهزادي) برگزاری جلسات و گردهمایی های توجیهی را از خواسته هاي نخبگان و ممتازان کنکور سراسری در شهرستان و از نكات مهم دانست.

 

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=32421_image_gallery.jpg

مدیر آموزش و پرورش طبس نيز در اين جلسه به ارائه گزارش در خصوص فعالیتهای آموزش و پرورش در یک ماهه گذشته پرداخت.

وي، تمهیدات لازم براي اسکان مسافران نوروزی در بهار1390 را از اقدامات آموزش و پرورش دانست و با اشاره به افزایش جمعیتی مسافران نوروزی در بهار1390نسبت به نوروز سال گذشته اظهار داشت :بیش از سی و پنج هزار نفر از مسافران نوروزی در شهرستان طبس در 65 آموزشگاه و 436کلاس،نمازخانه،خوابگاه و.... اسكان داده شدند.


اين مقام مسئول ، تشکیل قرائت خانه های نوروزی ویژه دانش آموزان پیش کنکوری و ایجاد فضایی آرام جهت مطالعه و تمهید برگزاری کلاسهای تقویتی و رفع اشکال دراین ایام ،برگزاری همایش تجلیل از ممتازان کنکور سراسری سال 1389در محل تالار میقات الرضا ،برگزاری جلسه ای ویژه با هدف نخبه پروری ،اعلام برنامه های بیست و هفتمین یادواره نکوداشت مقام شامخ معلم در شهرستان طبس و برگزاری جلساتی در این زمینه براي برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم باهدف احترام به منزلت و جایگاه معلم را از ديگر اقدامات اين مديريت برشمرد.

در ادامه جلسه ، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم طبس با ارائه گزارشی ازعملکرد ستاد درسال گذشته،ازمجموعه دست اندرکاران برنامه های هفته نکوداشت مقام معلم تقدیر كرد.


وی کسب رضایت حداکثری جامعه فرهیخته معلمان در برنامه های سال گذشته راب الاترین دستاورد فعالیت های ستاد برشمرد.

اجرای همایش تجلیل از معلمان در دو شب پیاپی ،تجلیل از فرهنگیانی که در دو سال گذشته به درجه پیشکسوتی نائل شده اند و تعیین مکان برگزاری همایش از مسائلي بود كه در اين جلسه در خصوص آن تصميم گيري شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا